En kirurg hjernen var conversing med en berømt forfatter på en fest. "Når jeg tilbake, jeg vil gjerne bli en forfatter," fortalte han henne. "Det er interessant," svarte hun. "Når jeg tilbake, jeg vil gjerne bli kirurg hjernen." Kjøre et nettsted er ikke akkurat hjernen kirurgi, men som skriver profesjonelt, er ikke det så lett som mange tror det er. Men som med skriving, det ser lett. "Det må være fint å arbeide hjemme og tjene penger online," sier de. "Kan du vise meg hvordan?" Hvordan vi som webmasters besvare det spørsmålet?
Komme i gang som en webmaster
Vi skal begynne, kan du prøve å undertrykke alle misoppfatninger som folk kan ha. Nei, vi ikke lyve rundt ser på TV hele dagen mens pengene pours. Ferdighetene som trengs for å utlede income online ta flere timer å utvikle. Og mens vi liker det vi gjør, er det arbeidet. Det tar tid, noen ganger en masse tid. Kjøre et nettsted som genererer høy omsetning er en del (eller i noen tilfeller, alle) for å kjøre en bedrift. Snakker om virksomheten detaljer kan hjelpe folk å forstå hva som er involvert. Når venner og slektninger be oss å vise dem hvordan å tjene penger online, kan vi spørre dem hva produktene eller tjenestene de planlegger å tilby. Har de forsket markedet for å se om det er nok etterspørsel etter sin idé? Har de selv har en idé? Har de fant en nisje? Har de skrevet opp en forretningsplan og så til kostnadene ved de produktene eller tjenestene de ønsker å gi, en firmaet med lisens, forsikring og andre business utgifter? De trenger å vite alt som i tillegg til å kunne kjøre en nettside. Ikke som vi vil ta motet fra folk, men vi ønsker ikke dem til å kaste bort sin tid å få til noe som de ikke er forberedt på. Eller kanskje de allerede har en murstein og morter virksomhet og vil begynne å tilby sine tjenester online også. På til selve websiden. Ingen natt skolen forløpet eller diplom forbereder fullt folk for å kjøre en Internett-bedrift. De fleste eller alle av oss er selvtillit undervist i stor grad, lære av våre feil og plukke opp verdifull kunnskap fra område artikler og fora. Vi alle startet fra begynnelsen, og vi har hatt noen suksess før vi visste alt som vi trengte å vite. Vi fortsatt vet ikke alt. Men læring tar tid og krefter. Hva en håper webmaster trenger å vite for å komme i gang? Hvordan du velger, registrere og beskytte et domenenavn
Hva vil se etter når du velger en web-vert for spesifikke behov
Web design standarder og prinsipper, HTML, CSS, kanskje noen programmeringsspråk (men en nettsted byggmester eller mal kan være tilstrekkelig for et startbilde nettsted)
Hvordan velge og sette opp en handlekurv
Hva du skal se etter i en selgeren konto og betaling gateway (PayPal eller PayQuake er nok greit for å starte)
Search engine optimization: finne de rette søkeordene og vite hvordan og hvor du bruker dem, får inngående linker, unngå teknikker som kan få områder som er utestengt fra søkemotorene
Hvordan skrive online kopi som fungerer for både online publikum og søkemotor roboter
Spesielle Web-annonsering og markedsføring teknikker
Som webmaster verdens svinger
"Ah, når jeg gjør alle det, pengene flyter til meg," folk kan si. Den kan starte kommer med alt dette på plass. Men vil det stadig vender? Ikke hvis konkurransen fortsetter å legge til innhold og inngående gjør linker, og vi ingenting. Det er derfor vi legger tid til å anskaffe mer inngående linker, og å fremme vår side i stedet for liggende rundt ser på TV, som folk kan forestille deg. Vi analyserer våre website statistics å se hva vi kan lære om våre besøkende, og hvordan vi kan gjøre våre området fungere bedre for dem. Vi holder opp på hva som er nytt i SEO, webutvikling og vår virksomhet-feltet. Vi ser etter måter å prøve å ligge i forkant av konkurransen. Og, selvfølgelig, vi er å svare på henvendelser og salg av produktene eller gi tjenester som vi tilbyr på vårt nettsted. Kundeservice er like viktig online som det er med ansikt til ansikt kontakt. Vi er fortsatt serverer ekte mennesker. Online, forvente folk noen ganger umiddelbar svar, som gjør du tar en dag av mindre av et alternativ. Vi sikkert kommuniserer med folk som har morsmål ikke er det samme som våre, som kan opprette kommunikasjons-vansker. Mens folk flest er høflig, bruker noen anonymitet av elektronisk kontakt for å være uhøflig på måter som de ikke ville tenke på oppfører seg foran oss. Og hvis de føler at vår tjeneste ikke er godt nok, de kan dele sine unhappiness i Internett-fora. Jobbe hjemmefra, og å være vår egen sjef har sine fordeler. Vi kan arbeide i våre egne tempo og ta tid til å gjøre hva vi må gjøre i våre personlige liv, hvis vi ønsker, vi kan slå på TV i midten av dagen å se våre favoritt såpe, men vi sannsynligvis gjøre opp for tid senere, når 9-til-5ers er avslappende etter deres dag med arbeid. 9-5 arbeidsplasser har sine fordeler også. Ansatte har jobbeskrivelser, de vet hva som forventes av dem, og de fleste kan la arbeid når klokken sier at det er på tide å gå hjem. Det er enklere å holde ut når du vet at sjefen evaluerer arbeidet ditt. Arbeide på vår egen, har vi å finne at utholdenhet i oss, og fortsette å arbeide med å bringe besøkende til vårt nettsted, hvis vi ønsker å ha en inntekt. Ikke alle har denne stasjonen for å fortsette å presse seg til å arbeide når de er på egen hånd. Syklusen av starter
Bør vi hjelpe våre venner og slektninger som ønsker å tjene penger på nettet? Kanskje er den største hjelpen kan vi tilby dem å male et realistisk bilde av webmaster arbeid og få dem tenke på sine forretningsideer og forberedelse. Vi kan alle huske hva det var gjerne starte, og vi har en eller annen måte gjort det uten å vite alt som vi vet nå. Hvis folk har gjort sin forskning og er klar til å hoppe i uten å forvente oss å gjøre arbeidet for dem, og hvis vi gi dem noe hjelpe, fortsetter vi syklusen av støtte som mange av oss også mottatt som begynner webmasters.
No comments:
Post a Comment