Thursday, May 17, 2012

Hvordan du oppretter en hyggelig arbeide atmosfære

Etter at alle års studier du har funnet din drøm jobben, og her er, du sitter på kontoret, gjøre undersøkelser og ha det gøy å kommunisere med kolleger. Alt er ganske bra og du er ganske fornøyd med alt, men plutselig alt endringer og du føler at stemningen du så er en pen illusjon. Hva er årsaken? Du blir påkjenninger ut, føler oppbrukt, og har mistanke om alle å grave under deg. Det er på tide å fokusere og løse et problem i din gruppe. Det er på tide å gjenopprette hyggelig arbeidsatmosfære.


Ta en nærmere titt på deg rundt. Prøv å definere selv tegntypen kollegene har. Hver og en må nøye utvalgte tilnærming, for ikke å skade en persons følelser. Du må ta i betraktning alle aspekter av livet ditt firma. Prøv å analysere hva som er mest typiske virkemåten til kollegene på konferansen, under daglige rutine, under sending av månedlige rapporter og i corporate selskaper. Hvem er leder i kontoret og i selskap med venner? Hvem er redd for å uttrykke meninger? Du har til å studere alt nøye for å forstå hva psykologiske maskinen av arbeider-prosessen er. Livet i en gruppe er mye likt med ettall inne en stamme. Det har også ledere, gjeldende systemet, hovedmålene og sine tradisjoner. Til å begynne med, kan du analysere din rolle i dette systemet. Når du har fastsatt hvem er du det blir enklere for deg å finne alle andre er funksjonen. Det kan ikke være to sjefer i team, bare en autorisert erfarne leder som kjører systemet og har assistenter. Hvis kollegaene dine er vise lederskap det er flott, men hvis de prøver å ta din posisjon, du trenger å gjøre noe for å stoppe den. Noen mennesker i gruppen kan være følelsesmessig svak og rolig. De ofte be om avhandling hjelp og trenger å bli veiledet under hele prosessen. Tvert imot, er det noen lyse og enestående folk som er ganske trygg i sin avhandling skrive ferdigheter. Personlige egenskaper brukes til å flytte opp stigen karriere, så du må betale oppmerksomhet til hvordan de brukes. Det vil være ingen rykter i et godt team, og en person som sprer dem skal straffes. Levende diskusjoner av noens private liv er også ikke den beste måten å behandle kollegaen. Det bør være mer get-togethers, møter, kvalifisering kurs og opplæringsprogrammer. Denne måten å forstå betydningen av jobben. Resultatet du kan se mange eksempler på en perfekt avhandling på skrivebordet neste dag og smilende ansikter rundt.


Samfunnet er uten tvil, konkurransedyktig. Kollegene også konkurrere mot hverandre for å lykkes. Noen ganger, mens du konkurrerer, folk kan bruke skitne metoder: utpressing, for å fortelle på noen, rotet arbeid opp og krangle over trifles. Diskusjonen er alltid "mobil" på fremgang, men når det gjelder for langt det har stoppes. Du må snakke med hver kolleger og forklare hvor viktig det er å handle og arbeide som et team for å gå videre. Å være intelligent og utdannet folk, vil de forstår hva du ønske fra seg. Din innsats vil bringe resultater ganske snart Hvis du prøver hardt nok å gjøre situasjonen stabil. Du får en omdømmet til en hyggelig leder og et godt team psykolog etter suksess.

No comments:

Post a Comment