Sunday, December 23, 2012

Telecommuting ideen bokføring

Hvis du har erfaring i regnskap eller har jobbet som bookkeeper før, kan bokføring være en fin måte å jobbe hjemmefra. Små bedrifter er kontinuerlig på utkikk etter måter å sette ut noen av sine arbeidsmengden, og de fleste av dem trenger ikke en full-time in-house regnskapsfører. Du kan nærme flere bedrifter i ditt område, og tilbyr å holde sine bøker.


Selvfølgelig er det noen verktøy du trenger. Du bør ha noen av de grunnleggende regnskapsførsel programvare som raskere og rask bøker. Hvis selskapet du jobber for, bruker et annet stykke programvare, kan de kjøpe en kopi som du kan bruke hjemme, eller gjøre en av sine gjeldende lisenser tilgjengelig for deg. I begynnelsen foreslår jeg at du fokusere på selskaper som bruker programvaren er du allerede kjent med siden du skal jobbe hjemmefra og har ikke anledning til å stille en kollega på tvers av skrivebordet for å få hjelp.


Du vil også behovet for grunnleggende verktøy som en 10 viktige Kalkulator og en slags regneark som excel og selvfølgelig en pålitelig datamaskin å kjøre programvare.


Overlevere boken å holde eller regnskap er et stort steg for enhver bedriftseier. Klarerer en fremmed med viktige firmadataene og stole på dem for å returnere bøker med nøyaktige tall og beregninger er ikke noe de vil gjøre lett. Du må tjene noen potensielle arbeidsgiver tillit først. Begynne med å lage en profesjonell CV som viser dine erfaringer og ferdigheter. Inkluder flere referanser som er direkte relatert til tidligere regnskap stillingene du har hatt.


På det note-it er noen ganger lettere å slå og eksisterende eller forrige jobb i en telecommuting posisjon, siden arbeidsgiver allerede vet du og dine ferdigheter. Sitte ned og utarbeide et enkelt lite forslag viser arbeidsgiver hva han ville spare i å ha du flytte kontoret til huset ditt, også hvordan du kan overvinne noen mulig hindringer, for eksempel trenger å få gjeldende regnskap dato (daglig / ukentlig), hvordan din arbeidsgiver kan ta kontakt med deg på en daglig basis osv.


Hvis du nærmer deg en ny bedriftseier, tilby å arbeide i huset for et par uker å trene og bli kjent med alle på kontoret.


Når du begynner å jobbe for to eller tre små bedrifter i området (og selvfølgelig gjør en utmerket jobb), vil det bli lettere å få flere klienter / arbeidsgivere. Så lenge du ikke er maxed ut og snu i oppdrag i tid, vil din nåværende arbeidsgivere anbefaler deg til andre bedriftseiere i området. Du kan også bruke gjeldende arbeidsgivere som referanser når du nærmer deg andre små bedrifter.


Hvis du liker knaser tall, og er god til det, prøv telecommuting bokføring.

No comments:

Post a Comment