Tuesday, October 30, 2012

Ansatt Burn Out forebygging

Ansatte som er motivert er eiendeler, selv hemmeligheten til suksess for vellykkede bedrifter. Imidlertid er disse ansatte ikke robot eller maskiner. De kan føle press, være overveldet, eller enda verre, være utbrent. Gjenkjenne og hindre symptomer på utbrenthet vil lagre din bedrift og dine ansatte fra selvødeleggelse. Organisatoriske psykolog David Javitch, PhD, navngir de mest vanlige tegnene på utbrenthet. Ifølge ham inkluderer på de fleste kjennetegn på utbrenthet en nedgang i produktivitet. Det er mest merkbar når en svært produktiv ansatt begynner å snu i middelmådig arbeid. Lateness, forlater på punktum, forlate arbeidet tidlig, langvarig pauser, og økende fravær er de mest vanlige handlingene av utbrente ansatte. Han har også kalt den enkleste måten å hindre det som ansatt planlegging, ansatte opplæring, arbeidstaker rettigheter, Ansattytelse, ansattes tid, ansattes incentiver og regelmessig evaluering.


Ansatt planlegging
Roterende ansattes tidsplan kan oppdatere dine ansatte. Men er det en risiko for at du kan fremskynde brenner ut prosessen. Hvis du vil hindre at dette skjer, må du huske å rådføre seg med ansatte om roterende tidsplanen. Sette morgen personer på am Skift og sen stigerør på ettermiddagen SKIFT. Natten uglene ville definitivt foretrekker den kveld SKIFT. Dette vil redusere stress og press på de ansatte til å utføre på tiden når deres energier er lav. Plus får du ha nytte av deres øverste forestillinger fordi de ville fungere på tiden når deres produktivitet nivåer er på topp deres.


Ansatte opplæring
Gir opplæring på områder som interesserer og hjelpe ansatte. Hvis firmaet er alt om datamaskiner, kan du trene dine ansatte på nye programmer eller programmer. En mote eller underholdning bedrift gjør klokt i å gjennomføre bilde konsulent- og trening for sine ansatte. Forfattere ville ha nytte av å skrive workshops. Bortsett fra bryte monotonien av deres daglige timeplan, ville ansatte og selskapet også nytte av dette trekket. Du vil ha mer utdannet og trygg ansatte som er motivert til å sette sin trening til god bruk. Også utvide ansattes ansvar eller kryss trene dem. Har dem håndtere andre prosjekter enn deres vanlige arbeid å utfordre dem.


Arbeidstaker rettigheter, ansattes incentiver og ansatte tid
Innkalle med dine ansatte og diskutere med dem deres rettigheter og incentiver som de ville komme hvis firmaet utfører også. De ville få et stort løft fra blir minnet og å vite at selskapets fremtid, er avhengig av dem og deres produktivitet. Gi dem ansatte tid eller en pause fra arbeid. Erklærer en fridag og behandler dine ansatte å en utflukt. En endring av natur ville oppdatere dem og energi dem for en annen arbeid-sesongen. I tillegg ville de føler at de er viktig for bedriften, og at de blir belønnet for deres innsats. Ingenting øker en persons moral mest enn ros og belønning. Dette vil oppmuntre dem til å fungere, og topp deres tidligere innsats.


Ansattytelse og regelmessig evaluering
Utføre regelmessig evalueringssystem for å overvåke de ansattes ytelse. Belønne gode ansatte å oppmuntre dem til å gi bedre resultater. Oppmuntre slackers med trening og en forsikring om at selskapet, og du, som arbeidsgiver, vil hjelpe dem med å mestre sine arbeidsmengde. Presentere dine ansatte med en bestemt karriere vekst plan som kampanjer for toppresultat ansatte. Deres entusiasme for arbeidet ville bli gjenopplivet hvis de vet at de kan flytte opp firmanettverket stigen.


Ifølge Javitch, vil disse motivasjon metodene tjene til å hjelpe deg og dine ansatte i evaluering av sine nåværende selskap-roller. Han understreker at dette er viktige forbedringer til en effektiv ansatt management program. Disse metodene vil øke motivasjon, tilfredshet, og mest av alt, produktivitet i ansatte. Implementere dette og du ville bli frelst fra middelmådig forestillinger og arbeidet avbrudd.

No comments:

Post a Comment