Saturday, January 7, 2012

Online Mystery Shopper Jobs

Visste du at webområder får mysterium handlet? Jeg intervjuet Tema Frank, president i Web Mystery shoppere å lære mer om hvordan online mystery shopping fungerer.


Web Mystery shoppere ser ut for noen av de samme shopper kvalitetene som andre mystery shopping selskaper. Selvfølgelig, har kjøpere å være pålitelig og fullstendig tildelinger tidsfristen. De vil ha folk som har en kritisk måte, og som kan uttrykke seg skriftlig.


De fleste av deres kunder er i USA og Canada, men Web Mystery shoppere noen ganger bruker kjøpere fra andre engelsktalende land, inkludert Storbritannia og Australia.


Tema Frank sier, "Vi trenger folk av alle bakgrunner, alle aldre, alle nivåer av datamaskinen erfaring." Faktisk, leter de aktivt etter relativt nye Internett-brukere. Mer erfarne PC-brukere er "omgå" problemer som kan hindre mindre erfarne kunder fra å kjøpe.


Du vil bli spurt om datamaskinsystemet og uansett om du bruker ringe opp eller bredbånd Internett-tilgang. Ikke anta at du må ha den "siste og største" datamaskinen konfigurert. Kundene kommer i forskjellige konfigurasjoner av operativsystemer og nettlesere, slik at online mystikk kjøpere må også.


Som med andre mystery shopping jobber, bør du ikke forvente en stabil inntekt fra online mystery shopping. Betaling gjøres vanligvis av sjekk innen to eller tre uker. Oversjøiske kjøpere som ikke ønsker å motta en sjekk i USA eller kanadiske dollar er noen ganger betalt via andre måter, for eksempel Amazon.com gavekort.


Når du har brukt, vil du bli spurt om å fullføre en tildeling ubetalte trening. Ifølge Tema, "vi gi deg et scenario og sende deg til Web-området. Du veksle mellom to screens–the Web-område for klienten og spørsmål. Når du går gjennom området du fylle ut et spørreskjema svare på spørsmål om hva du opplever, forskjellig hvordan hva du får fra hva du forventet, og om du ville fremdeles være på området hvis du ikke var å bli betalt å være der."


Scenariet kan være noe som leter etter en gave til moren din eller din 10-år gamle nevø, valg av varer for ditt hjem eller andre typisk kunde situasjoner. En "budsjett" vil også angis, for eksempel "du kjøper etter en gave til din 10-år gamle nevø. Budsjettet ditt, inkludert frakt og avgifter, er $25." Du vil ikke faktisk kjøper varen, men det er hva du er å handle for.


Opplæring-tildelingen er kortere enn en betalt tildeling. Forvente å tilbringe 30 til 40 minutter på trening-tilordning, og omtrent en time på en betalt tildeling. Betalt tildelinger kan inkludere testing områdets søkefunksjon og evaluere kundeservice ved å sende en e-post-forespørsel eller å foreta en telefonoppringing.


Online butikker vanligvis krever ikke at shopper fullfører et kjøp. Hvis inntasting av et kredittkort-nummer kreves, kan klienten gir en tilleggskonto tall slik at shopper ikke trenger å bruke sin egen kredittkort.


Selv om de fleste mystery shopping selskaper Rediger shopper rapporter for å eliminere stave- og grammatikkfeil, Web Mystery shoppere ikke. De lærte tidlig på at det kan være verdi i feil som feilstavelser. I rapporter for en banktjenester klient stavet mange kjøpere "kreditt" som "morgages." Dette viste klienten at de trengte for å optimalisere for stavefeil, slik at personer som søker etter informasjon på "morgages" ville finne deres nettsted.


Mystery shoppere webklienter inkludere banker, detaljhandel, Blomsterbutikker, reise, B2B, non-profit, og offentlige organer. Ifølge Tema er"vanlig klientene har jeg vanligvis ikke de samme som ansette butikk-baserte mystery shoppere." Hun omhandler markedsføringsavdelinger som er interessert i Web-området usability testing.


Så hva Tema Frank ser som den fremtidige retningen av mystery shopping? Hun forventer at bedriftene ønsker "360 graders mystery shopping, shopping alle kanaler gjennom selskapet driver" å være sikker på at kundeopplevelse er konsekvente om kunden er å håndtere en murstein og mørtel store, webområde, katalog, call center eller andre utløp.

No comments:

Post a Comment