De fleste små bedrifter er veldig opptatt personer som ikke har mye ekstra tid på sine hender. De vil gjerne stå noen av sine daglige tidkrevende oppgaver til en telependler. En av disse tidkrevende oppgaver er å sette avtaler. Avtale-innstillingen er en perfekt yrke for en telependler. Arbeidsgiver trenger ikke nødvendigvis en heltidsansatt du setter hans avtaler, men samtidig trenger noen som er tilgjengelig flertallet av arbeidstiden i tilfelle hans klienter kaller i, eller for å ringe til ulike tider av dagen.
En telependler er perfekt kandidat for denne posisjonen. Som en telecommuting avtale setter kan du arbeide med din arbeidsgiver tidsplan. Hvis han trenger noen samtaler om morgenen og deretter ønsker at du skal være tilgjengelig for tilbakeringinger i ettermiddag, er du det å hjelpe. Best av alt, er du ikke begrenset til bare én arbeidsgiver eller klient. Du kan lett arbeide som setter en avtale for flere bedriftseiere samtidig. Dette gjør at du kan foreta en ansatt inntekt mens du lar hver arbeidsgiver å bare betale deg for et par timer per dag eller uke.
Angi avtaler er noe du kan enkelt gjøre hjemmefra. Alt du trenger er en telefon og en måte å organisere deg selv. En datamaskin med Microsoft Outlook, eller et Excel-regneark for å holde rede på kundene dine tidsplaner ville fungere godt. Du kan selv gjøre dette med en god papirkalender først.
Du bør ha god telefon og skriftlig ferdigheter å arbeide som setter en avtale. Tidligere erfaring som en administrativ assistent eller sekretær er ikke nødvendig, men det er definitivt et pluss når det gjelder ferdighetene du trenger, og når du nærmer deg potensielle arbeidsgivere eller klienter. Du bør også være ganske organisert skal kunne holde tritt med flere avtaler for flere kunder hver dag.
Som en avtale setter skal du tilbringe mye tid både på telefonen og på e-post. Du vil være kontroll på med kundene dine (små bedrifter) på daglig basis og deretter tilbringe resten av din tid å kontakte sine klienter, sette opp og senere bekreftet avtaler. Selvfølgelig vil du også holde dine egne klienter eller arbeidsgivere informert om endringer eller avlysning av hele dagen.
Hvis dette er noe du er interessert i å gjøre, er her hvordan du starter. Bestemme timesats. Du bør ta tenkt rente for en aktivitet som dette i en office-innstillingen i betraktning, og deretter opp det derfra. Din arbeidsgiver har ikke gi deg et kontor, en datamaskin, telefon eller annet utstyr. Du er også sannsynligvis kommer til å være en uavhengig kontraktør, noe som betyr at han ikke har til å betale for noen av fordelene eller avgifter. Du vil være ansvarlig for alt dette, holde det i bakhodet ved beregning av din rate.
Nå er det tid til å nærme eiere av små bedrifter i ditt område med det du har å tilby, og begynne å bygge en klient base. Når du har et par fornøyde kunder, bør muntlig annonsering begynne å gi deg enda mer virksomhet.
No comments:
Post a Comment