Ved hjelp av et brev for aksept av jobben når tilbudt en stilling, viser sann profesjonalitet. Det er en måte å si "Takk" til personen som engasjerte deg, og gi dem sikkerhet for at de har gjort en riktig beslutning. Du har presentert deg selv som en profesjonell med din CV, følgebrev, referanse ark, lønn historie, bokstavene i anbefaling for, følge opp note, og eventuelle andre personlige markedsføringsmateriell du har brukt mens jobb-jakt. Du gikk ut av din måte å forsikre deg om at intervjuet gikk bra, og sannsynligvis gjorde leksene dine på selskapet før du går for at første intervju. Nå bruker en jobb aksept brevet skal være en Kronestein på alle arbeidet, og perfekt positiv profesjonelle bildet du har prøvd å formidle hele jobbsøk og ansette prosessen.
Selvfølgelig, hvis du aldri har skrevet en før du kan ha spørsmål om hva det skal inneholde, og hvordan det bør se ut. Her er grunnleggende: det bør være på samme papir din CV og følgebrev som var på, fortrinnsvis en lys grå eller elfenben Lin, avslappet, eller pergament papir eller en av nye sandstein papirene. Den må ha et brevhode som samsvarer med de andre personlige markedsføringsmateriell du har brukt. Det bør være personlig adressert til den beslutning maker som engasjerte deg. Den jobb aksept bokstaven skal også plasseres i en samsvarende konvolutt for teknologibedrift størrelse, eller en stor hvit konvolutten å unngå folding og personlig skal rettes. Hvis håndskriften din ikke er veldig leselig, skrive ut adressen, eller har en venn med stor håndskrift ta det for deg.
Det bør også være kort. Vis at du respekterer den hiring overordnedes tid ved å være direkte, mens fortsatt høflig. Du kan si alt du trenger å si i to eller tre avsnitt som er raske til å lese. Når skrive jobben aksept brevet være enkel og profesjonelle. La leder som ansetter, vet du at du ser frem til å være en del av teamet på det nye selskapet. La ham eller henne vite at du setter pris på muligheten, og vil gjøre ditt beste. La beslutningstaker vet at du er klar over noen spesielle forhold av jobben tilbyr, og vil følge dem. Som vil unngå eventuelle misforståelser nedover veien. Også sørge for at det jobben aksept brevet stater at du forstår startdatoen for arbeidsforholdet med denne nye organiseringen, og forsikrer leder som ansetter, at du vil være der på den angitte dato og klokkeslett, klar til å bli opptatt. Signere det med blå blekk i pennen slik at de vet det er ikke en kopi av bildet, og hånd levere den til beslutning maker administrative assistanse. På denne måten vil du vise deg selv å være en ekte profesjonell, og noen de vil du arbeide med i fremtiden.
No comments:
Post a Comment