Thursday, November 24, 2011

5 Fortsett-feil luften eller via telekommunikasjon gjøre ofte

Kan være vanskelig å finne en legit telecommute jobb. Telependler jobber er i høy etterspørsel og flere hundre dersom ikke tusenvis av andre mennesker som konkurrerer om samme posisjon.


Så hvordan du står bortsett fra alle andre? CVen.


Din telependler CV først og eneste dokumentet en potensiell arbeidsgiver har ofte å gjøre en hiring beslutning med. Her er noen tips for din telependler CV for å holde det på arbeidsgiveren skrivebord og ut av "file number 13".


Jeg har konsultert med telependler CV ekspert Jennifer Anthony av RésuméASAP å få en liste over de fem telependler CV-feil. Her er de!


1. Wild design eller frilly skrifter.


Hvis du ønsker å bli tatt alvorlig for vurdering, kan du unngå å bruke kursiv skrifter eller søt utklipp. La dette til personlig bruk; det hører ikke på business korrespondanse. Også, sjekk e-postsignaturer. Du vil ikke sende CVen ut og deretter signerer "Mamma til Sean og Sissy" med liten engel grafikk rundt navnene deres.


2. CV-maler.


"Jeg vet for et faktum at rekruttererne hater maler og ville heller rive håret ut enn Les maler", Jennifer Anthony


Rekruttererne og lederne som ansetter tilbringe dagen (ofte overtid) sortering gjennom hundrevis av CV-er. Maler er vanskelig å lese, og utformingselementene ofte vises ikke riktig på skjermen annet enn at din egen. Lederne som ansetter, må du være i stand til å skanne dokumentet for raskt å se hvis du er kvalifisert før du går videre. Hvis de ikke finner i 6-8 sekunder, er CVen søppel. Det er bedre å starte med et tomt dokument og ser på andre CV eksempler for inspirasjon.


3. Den egoistisk objektive setningen.


Hvis du bruker den samme gamle objektive setningen som alle andre, kan din CV kastes i papirkurven fordi du ikke legger videre arbeidet med å lage en personlig CV.


Her er et eksempel mål du bør unngå:


"En telecommute posisjon tillater meg å utnytte min kunnskap og ekspertise jobbe hjemmefra."


hvorfor? Denne erklæringen åpner opp mange spørsmål. Hva slags telecommute posisjon? Hva er deres kunnskap og kompetanse? Likeledes ta note det bruker ordene "meg" og "min" lyd som er svært egoistisk. I stedet for å fortelle dem hva du vil, du bør være å vise dem hva du har å tilby dem.


Her er et eksempel på hva du kan bruke som overskriften:


"Talentfulle og erfarne virtuell assistent, dyktig i alle aspekter av office ledelse innen nonprofit miljøer."


(Flere overskrift eksempler kan finnes på RésuméASAP).


Dette er målrettet og til poenget. Leseren kjenner denne personen er en erfaren virtuell assistent som er spesielt dyktig i en nonprofit rolle. Ingen bortkastet tid.


4. Irrelevante erfaring.


List ikke irrelevante arbeidserfaring bare å fylle ut mellomrom. Hvis du søker på en transkripsjon posisjon, gjelder ikke din kundeopplevelsen for tjenesten på lokal hurtigmat-restaurant. Det som teller er hvor mye transcribing erfaring du har, hvor fort du skriver inn, hvor god din stave- og grammatikkontroll ferdigheter er og hvor nøyaktig arbeidet ditt er. Noen arbeidserfaring som omhandler disse ferdighetene kan være oppført.


5. Personopplysninger.


La av informasjon som hvor mange barn du har, hvor lenge du har vært gift med, eller at du måtte elsker dykking


La oss se på barn og ektefeller for eksempel. Noen mennesker kan se dette som stabilitet, men mange andre ser på det som en forpliktelse. De kan ha spørsmål om hvordan du vil regne ut for dem med ansvaret. Hvor ofte vil denne personen savne arbeid fordi hans/hennes barn er syk? Er hans/hennes ektefelle støttende av rollen telecommuting? Kan han/hun arbeide effektivt hvis barna er hjem? Arbeidsgivere er ikke tillatt å spørre, så hvorfor sette dette på CVen. Personlig informasjon bør være slapp.


Hvis du skriver at du elsker dykking, kan du tror dette gjør du ser ut som en god person. Imidlertid kan det gi noen idé at du elsker dykking mer enn arbeid. Det er best å la denne typen informasjon.

No comments:

Post a Comment