Tuesday, August 21, 2012

Definisjonen av et arbeide hjemme Call Center-Agent

På det nåværende tidspunktet er det en beregnet "100.000 hjemmebaserte telefon representanter" ansatt over hele USA. Ifølge spådommer gjort av gruppen Gartner, antas det at i slutten av 2006 omtrent ti prosent av alle telefonsentre spredt over hele USA vil stole på ferdighetene og tjenester arbeid hjemme ringe center agenter for omfattende suksess for sine virksomheter.


Telefonsentre blir en større og bedre industri hele tiden. De utgjør en stor andel av kunde-servicearbeid som mange selskaper engasjere seg i. I en generell måte refererer et call center til "en rekke faktiske bedriftsfunksjoner, fra telefonsentre som er utformet for å håndtere kundesamtaler, tech støttesystemer, brukerstøtteavdelinger eller selv utgående kunde samtale agenter." Call center agenter (arbeid hjemme eller på området ansatte) er opplært til å administrere mange "call"-typer, inkluderer vanlig telefon forespørsler, fakser, e-post og web-forespørsler.


Mange telefonsentre finner at kostnadene er senket og den generelle effektiviteten i en virksomhet er økt når arbeid er "hjem hentet" til å arbeide hjemme call center agenter. Også referert til som "arbeider eksternt" disse på hjem eller eksterne agenter er ofte mer produktiv og lykkeligere og rapporterer også større nivåer av arbeidsglede enn de som jobber i andre kapasiteter. Vandre hånd i hånd med disse positive egenskaper er det faktum at arbeide hjemme telefonsenter agenter har en tendens til å være lojale til deres selskapene og ikke sannsynlig å være hopping fra jobben til jobb. I mange måter får disse agentene best fra begge verdener-de kommer til å ha sine kaken og spise den også.


En ekstern agent er løst definert som en "call center eller hjelp desk ansatt som jobber fra hovedkontoret, sporadisk eller heltid." Noen mennesker bare tror arbeid hjemme call center agenter som luften eller via telekommunikasjon som gjør sitt arbeid fra sitt eget hjem i stedet for på kontoret.


Telefonsentre foretar beslutningen om å innføre en ekstern agent programmet opplevelse mange fordeler fra å gi ansatte mulighet til å være arbeide hjemme call center agenter. Disse fordelene inkluderer nødvendighet for mindre kontorlokaler (som er en klar money saver); muligheten til å både bringe og holde på viktige partsrepresentanter; stemmekommunikasjon via telefon når et arbeid nødstilfelle skulle oppstå; konstant støtte og tilbakemeldinger mellom arbeidsgiver og partsrepresentant; en kobling fra office Office og muligheten for selskapet å leie midlertidig og sesongbestemte ansatte også deaktivert enkeltpersoner. Endelig jobbe hjemmefra har vist gjennom en rekke studier for å øke nivåer av produktiv og å gi enklere fleksibilitet for planlegging arbeidstimer for agenter.

No comments:

Post a Comment